30 Ocak 2013 Çarşamba

Keçeden çanta

BİLGENİN GEMİSİ | 00:54 | | | | | | |
Kızımın çantası bitti sonunda.
Bir tarafına cupcake yaptım,diğer tarafınıda fiyonkla süsledim.
Askısının omuza gelen kısmına da fiyonk ekledim.
Biz çok beğendik.
Bakalım siz beğenicekmisiniz?
Bu arada okullar tatil olduğundan bu yana evde düzen kalmadı.
Ne yattığımız saat bellii ne kalktığımız saat :))
Çocuklar gün boyu evdeler.Eltimin çocuklarıda gelince oldumu bana 5 çocuk :)  
Ne temizlikten anlıyorum bu aralar,ne ev işinden ne de siparişlerimden.
Herşey karmakarışık.Canları sağolsun.
Onlar güzel vakit geçiriyorlar ya o yeter.
Artık Antalya'ya kaçamak yapmanın zamanı geldi galiba.
Hayırlı geceler diliyorum hepinize.

Sevgilerimle :)
 


16 yorum:

  1. Kızınız güle güle kullansın ellerinize sağlık.Bu aralar herkesde aynı dert var galiba:))

    YanıtlaSil
  2. çok hoş olmuş güle güle kullansın kızın:)

    YanıtlaSil
  3. Beğenmek ne kelime ben bayıldım :) ya ben bu kurdelelerden burda bulamıyorum :( çok cici olmuş güle güle kullansın inş. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) çok teşekkür ederim.Dilersen gönderebilirim kerdelelerden :)

      Sil
  4. Çanta çok cici olmuş, eminim küçükhanım seve seve kullanıyodur...
    5 çocukla da Allah kolaylık versin...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok beğendi,çok teşekkür ederim canım :)

      Sil
  5. Canım çok beğendim, harika olmuş.
    Gelirsen buralara inşallah görüşelim olur mu? Bekliyorum...
    Sevgilerimle♥♡♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Tuba abla.Vaktim olacağını pek sanmıyorum,yaza inşallah :)

      Sil
  6. bayıldım ya harika olmuş o puantiyeli sapı o fiyonklar ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  7. Müsadenizle bayılıyorum ben :)) Bu ne güzel bişey olmuş ya ellerinize sağlık :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Çok teşekkür ederim,çok kolay yapılabilecek bişey bu :)

      Sil
  8. elinize sağlık ne güzel olmuş kızınız güle güle kullansın inşaallah.

    YanıtlaSil

Her yoruma bir gülümseme :)