20 Şubat 2013 Çarşamba

Özel gün (ped) cüzdanı

BİLGENİN GEMİSİ | 20:47 | | | | | | | | |
Ben aramıyorum artık,projeler bana kendileri geliyor :))
Ne mi demek istedim?
Veli arkadaşlarımızla toplandığımız bir günde Beyhan isimli arkadaşım yanıma gelip bana böyle bir cüzdan gösterdi.Kendisi o cüzdanı bir kermesten almış.Görümceleri çok beğenmiş ve onlarda istemişler.''sen bundan dikebilirsin'' diye getirdi verdi bana cüzdanı.Daha önce görmemiştim,çok beğendim.Özellikle çocuklu biri olarak işime çok yarayacak bir şey bu.Özellikle küçük oğlum ikide bir çantamı açar ,karıştırır olup olmadık zamanlarda.Ben görene kadar iş işten geçer.Böyle bir cüzdan kullanırsam kötü hatıralarım olmaz :))
 


Gördüğüm modelde cırt cırt  ve dikişleri beyazdı.Ama ben hem dikiş ipini hemde cırtcırtı siyah kullanmayı tercih ettim.3 cepli olan bu cüzdan 2 ya da tek cepli de dikilebilir.Hatta keçeden de yapılabilir.Sipariş alıyorum biliyorsunuz artık :)
Hepinize hayırlı geceler.
Sipariş için:bilgeningemisi@gmail.com
facebook/bilgeningemisi


21 yorum:

  1. ayyy ben buna bayıldım cantamda kırış kırış oluyorlar bozuluyorlar harıka fıkır kactane alıyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 3 Cepli yaptım ben.Sıkıştırırsak sığar bi 4-5 tane :)

      Sil
  2. valla süpersin canım dikmeli bitane :))

    YanıtlaSil
  3. hay Allahhh süpersinn :D
    keçeden herşey yapıldığını duydum da bunu da ilk kez örüyorumm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Estagfurullah,teşekkür ederim.Bakalım daha neler görücez :)

      Sil
  4. Ben gene senin bloguna düstüm :) bakalim cikabilecekmiyim :) Ben senin blogunu zaten cok begeniyorum her tasarimin ayri harika simdi klasik eline saglik süper olmus cok güzel begendim gibi laflar kullanmak istemiyorum. Bakayim neler yapmissin en son :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun,çok teşekkür ederim.Her zaman beklerim.Elimden geldiğince yapıyorum bişeyler.Sevgiler :)

      Sil
  5. Bu kücük cantadan bir aralar degisik bir versiyonda benimde vardi ama kaybettim sanirim.

    YanıtlaSil
  6. Çok güzelmiş ellerinize sağlık bence çok güzel fikir bende kendime yapcam daha ama fırsat bulamıyorum .SS

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.Terzi kendi söküğünü dikemez hesabı,bakalım kendime ne zaman dikerim bende :)

      Sil
  7. Çok iyi fikir bu yaa!eline sağlık çokta şık olmuş :)

    YanıtlaSil
  8. harika bir fikir olaganustu bir beceri ;) ellerinize saglik!

    YanıtlaSil
  9. Ben bu fikre gerçekten bayıldım.
    Emeğine sağlık canım.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  10. çok güzel olmuş canım çok güzel bi fikir, şu an aklıma geldi, birgün sınava girerken çantalarımızı arıyorlardı, bayan polisin de acelesi vardı araması gereken onlarca çanta var tabii, haldır haldır çantamı ararken ped paketiyle birlikte bir kaç malzemem çantamdan düştü. Nasıl bir şekilde geri koyduğumu anlatamam :)) baya utanmıştım, kesinlikle çokk mantıklı bu :))

    YanıtlaSil
  11. Harika bir fikir,ellerine sağlık:)Selam ve sevgiler:)

    YanıtlaSil

Her yoruma bir gülümseme :)