2 Ocak 2013 Çarşamba

Ayakkabı torbası

BİLGENİN GEMİSİ | 00:10 | | | | |
Merhaba blog dostlarım.
Bu aralar dikişe yoğunlaştım farkındayım.En son yaptığım şeylerden biride misafirlikte giydiğim terliklerim için torba dikmek oldu.Geçen sene 10 tane diktim bu torbalardan.Bir arkadaşta üzerine kurdela nakışı işledi.Siyah kumaş üzerinde çok güzel göründü.Malesef o zamanlar bloğum olmadığı için fotoğraflarını çekmemiştim.Hepsi kermeste satıldı.Bu onlara göre biraz sade kaldı ama ben beğenerek diktim.Allah(c.c.) kullanmayı nasip etsin :)
Sevgilerimle :)


4 yorum:

  1. Hayırlı sabahlar,
    Çok güzel dikmişsin Salihacığım:)
    Canım benim güzel günlerde kullan, sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  2. bence gayet kibar şık bir torba olmuş
    benimde bir terlik torbasına ihtiyacım var
    makinemin azizliğine uğramasaydım şimdi bende torbamda terliğimle komşu komşu geziyordum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bozuk makineleri hiç sevmem :) İmşallah yakında sende torbana kavuşur komşu komşu gezersin :)

      Sil

Her yoruma bir gülümseme :)