6 Şubat 2013 Çarşamba

Bende geldim,hediyemde :)

BİLGENİN GEMİSİ | 01:37 | | | | |
Tatil bitmek üzereyken bende bitmek üzereyim.Çok yorucu geçiyor benim için.3-4 günlüğüne Antalya'ya gittim çocuklarla.Giderken hazırlanmak bi dert,gelince yerleşmek bi dert.Güzel olarak kalan sadece anılarımız :)
Sıkıştırılmış bir program yapıp,saatleri,dakikaları hesap ettik annemle,abimle.Her yere yetişmek istedik,herkeze uğramak istedik.Araba kullanmayı bilmek büyük bir nimet.Neyseki eşim izin verdide Antalya'ya arabayla gidip geldim.Yoksa 3 çocukla o tarfik falan çekilecek gibi değil.
Dün 17:10 gibi karanlığa yakalanmadan geldik Burdur'a.Tatlı bir yorgunluk var üzerimizde.Üstüne akşam misafir ağırladım.Geri çevirmeyi hiç sevmem ve çok mecbur kalmadıkça da her zaman misafir kabul ederim.Onlarıda uğurladıktan sonra bloğuma kavuştum :)
Sevgili Tuba hediyeleşme etkinliğime katılan arkadaşlardan biri.Hediyesini alalı çok oldu ama şimdi vakit bulabildim.Çok çok beğendiğim bu anahtarlığı iyi günlerde kullanmak istiyorum :))
Bende ona aşağıdaki resimlerde göreceğiniz takı kutusunu gönderdim.Çok beğenerek aldığım bu kutuyu Tuba inşallah evlenince kullanıcak.Kullanıcaksın dimi Tubaaa :)))
Hediyeleşmek sünnettir diyerek sizi bu fotoğraflarla başbaşa bırakıyorum.Tuba'nın bloğuna ulaşmak için buraya bir TIK.
Hepinize hayırlı geceler dileyerek huzurunuzdan ayrılıyorum.
Sevgilerimle :)




2 yorum:

Her yoruma bir gülümseme :)