14 Ocak 2013 Pazartesi

Teklifime varmısın?

BİLGENİN GEMİSİ | 14:34 |
Malum herkez bloğunun tanıtılmasını,takipçi sayısının artmasını istiyor.Hep düşünüyorum ne yapabilirim diye.Sonuçta böyle birşey yapmaya karar verdim.Nasıl mı olucak?
 Dileyen blog arkadaşlarımla karşılıklı hediyeleşip birbirimizin bloğunu duyurucaz.Çok büyük hediyeler olmasına gerek yok.Kendimizi tanıtan bir kaç cümle doğrultusunda maddi değeri yüksek olmayan küçük hediyelerle yapalım istedim.Mesela ben 3 çocuk annesi ev hanımıyım.Keçe ve dikişle uğraşmayı seviyorum.Küçük bir hobi malzemesi bile beni mutlu eder.Sizde kendinizi buna benze bir şekilde tanıtırsınız.Bir kaç şartım var..
                                                                               
 
1-)Ortalama fiyata birlikte karar verelim.
2-)Hediyeler aynı gün kargoya verilsin.
3-)Kargo ücretini gönderen ödesin.
4-)Hediyeleri aldığımızda bir yada bir kaç fotoğrafla linkle birlikte yayınlayalım.
5-)Eğer face adresiniz varsa aynı şekilde face adresimizin linkiyle yayınlayalım yeter.
6-)Bu teklife en az 50 takipçiniz olduğunda katılabilirsiniz.

                                                                                                                                                                              Hadi bakalım bu teklife kimler var? :)


5 yorum:

  1. merhaba,
    ilk yorum benden gelsin harikaaa bir fikir ben katılmak istiyorumm..peki nasıl eşleme yapılacak onuda belirtelim olur mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba.Canım eşleme olmayacak.Zaten bi sen bi ben :))) .Şaka bir yana katılım az olur diye düşünmüştüm onun için eşlemeye girmedim hiç.Herkez benimle hediyeleşicek :)

      Sil
    2. ;))canım uyar bana sevdim bu fikrini,ben hazırım yani:))destekliyor ve katılıyorum canım:)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Canım bana mail atarsan ayrıntıları görüşürüz.bilgeningemisi@gmail.com

      Sil

Her yoruma bir gülümseme :)