28 Ocak 2013 Pazartesi

Blogta ilk hediyem :)

BİLGENİN GEMİSİ | 09:57 | | | | |
Tatile hızlı bir giriş yaptık.Karnelerimizi aldık,notlarımız iyi çok şükür.Dün Antalya'ya gidip geldik.Eltimler Van'dan geldiler uçakla.Onları almaya gittik.Şansımızdan hava güzeldi.Bu arada hediyemde geldi.Aslında geleli bir kaç gün oluyo ama bir türlü fırsatım olmadı paylaşmaya.
Bu çantayı ilk gördüğümde çok beğendiğimi söyledim.İstanbul temalı ürünlere karşı olan zaafım aşikar.Sevgili HÜSNÜZAN bana hediye edebileceğini söylediğinde çok sevindim.Hüsnüzan dikiş ustası bir blogger.Ondan öğreneceğim çok şey var.Değişik modellerde çantaları var,bir göz atın derim.
İlkler her zaman önemlidir.Benimde onun için hazırladığım bir paket var.Henüz tamamlayamadığım içöin paylaşamıyorum ama mutlaka paylaşıcam inşallah.Sevgili HÜSNÜZAN'a çok teşekkür ediyorum.Allah razı olsun.
Çok oyalanmamam gerek.Yığınla iş beni bekliyor.Bu arada Face çekilişimde bugün son gün.
Face çekilişim için buraya TIK
Sevgili Hüsnüzan için buraya TIK
Sevgilerimle :)


2 yorum:

  1. Güle güle kullan canım,beni biraz abartmışsın şımardım :)) Umarım ilk hediyen hediye kapını açar ve daha çook hediyeler alırsın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim,Allah razı olsun canım :)

      Sil

Her yoruma bir gülümseme :)