13 Ocak 2013 Pazar

Keçeden çocuklar için kapı süsü

BİLGENİN GEMİSİ | 23:41 | | | | | | | | |
Merhaba blog dostlarım.Artık postlarımı gece yayınlıyorum.Güzdüz bilgisayarı pek açmıyorum.Daha çok evimle ve çocuklarımla ilgileniyorum.Zaten olması gereken de bu.Geçelim bugünkü emeğime.Yeğenlerim için yaptım bu kapı süsünü.Yaparken çok eğlendim.Abimler Antalya'da oldukları için şimdilik sadece faceten gördüler.İnşallah yarıyıl tatiline teslim edicem :))  

Biraz basit oldu sanırım ama yavaş yavaş geliştiriyorum kendimi.Biraz aceleci bir yapım vardır.Elime aldığım işi hemen bitirmeliyim.Düzgün yapmayada gayret ediyorum.Dilerim sizde beğenirsiniz.Sevgilerimle :)

Sipariş için mail:bilgeningemisi@gmail.com               


6 yorum:

  1. Çok ama çok cici bir blogun var Salihacım:)
    Ellerine,emeklerine sağlık.
    Nice nice güzel paylaşımların olması dileğiyle..

    YanıtlaSil
  2. Salihacığım,
    Canım ne kadar güzel olmuş,
    Çok beğendim,
    Maşallah canım kardeşim...
    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
  3. Ayyy çok tatlı elinize sağlıık... ♥

    http://ebru504.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. çok cici olmuş ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil

Her yoruma bir gülümseme :)