7 Ocak 2013 Pazartesi

Edep Ya Hu!

BİLGENİN GEMİSİ | 23:48 | |








Bir kaç gündür kabuğuma çekilmiştim.Moral bozukluğundan dolayı kafamı dinledim biraz.Düşünme fırsatı buldum.Yeni kararlar aldım.''Bloğumda eğlenceli vakitler geçirmeliyim'' dedim.Hüznümü buraya yansıtmamalıyım.Gel-gitlerimiz elbette var ama burası başka bir dünya.Farklı olmalı herşeyden.Şöyle bir silkelendim,omuzlarımı dik tutup kararlı bir şekilde yoluma devam ediyorum Allah'ın izniyle.Bu süreçte bana destek olanlara,özellikle Benbir'ime çok teşekkür ediyorum .Bugün eşimden duyduğum bir anektodu paylaşmak istedim sizinle.Bazen durup düşünmek iyi gelir.
Su,ateş ve edep adında üç arkadaş varmış.Kendi aralarında konuşurken,birbirimizi kaybedersek nasıl bulucaz diye düşünmüşler.

            Su: “Nerede bir şırıltı duyarsanız oraya doğru gelin ben ordayım.” demiş.

            Ateş: “Etrafınıza bakının, bir duman görürseniz ben orada olurum.” demiş.

            Aynı soruya Edep ise şu cevabı vermiş: “Beni kaybederseniz bir daha bulamazsınız.” demiş.

Yorumlar size kalmış :)

6 yorum:

  1. Kıssa güzelmiş tabi düşünene. Bazen sakinleşmek durulmak lazım, umarım kararların sana güzel sonuçlar getirir. Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. çok güzel bir yazı... döndüğüne sevindim herşey gönlünce olsun:)

    YanıtlaSil
  3. Canım benim,
    Estağfirullah...
    Seni çok seviyorum ve üzülmene hiç dayanamam:(
    Güzel paylaşımlarını bekliyorum.
    Selam ve dua ile...

    YanıtlaSil

Her yoruma bir gülümseme :)