25 Ocak 2013 Cuma

Keçeden bebek şekeri

BİLGENİN GEMİSİ | 09:11 | | | | |
Günaydın blogcanlar.
İşlerimin başına geçmeden önce bugünkü postumu yayınlamak istedim.Geçenlerde paylaştığım gökkuşağından bu şekerler çıktı ortaya.Her zaman farklı şeyler yapmak istiyorum.Yeni şeyler katmak istiyorum kendime.Olduğum yerde saymamalıyım.Geliştirmeliyim kendimi.Sadece hobi alanında değil aslında her alanda yapmak lazım bunu.
Şekerleri N.Emre'nin öğretmeninin yeni doğan bebeği için yaptım.Çoktan yerlerini aldılar.İtiraf ediyorum,paylaşmakta geç kaldım :)
Hepinize hayırlı Cuma'lar diliyorum.
Sevgiler :)



12 yorum:

  1. Salihacığım sana da hayırlı cumalar bir tanem.
    Canım benim çok başarılı olmuş, emeğine sağlık.
    Üretici olmak işte bu...
    Sevgi, selam ve dualar gönderiyorum.

    YanıtlaSil
  2. çooook cici olmuşlar şeker tadındalar :) o çiçeği nasıl yapıorsunu bende yapmak istiyorum ama becerebilirmiyim bilmiyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım keçeden gül şeması yazarsan bulabilirsin.Ama ben öyle tek tek çizip kesmiyorum.Kafama göre bi kare kesip kendim şekil veriyorum :)

      Sil
    2. Bende o yetenek pek yok canm çizme özürlüyüm :)

      Sil
  3. hepsi çok güzel olmuşta en sondaki güllü olan daha çok hoşuma gitti ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  4. Hepsine bayıldım. En çok da güle. Ellerind ert görmesin

    YanıtlaSil
  5. Gülsüm GÜVEN çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  6. Cok guzel olmus ellerinoze saglik malzemeyi nerden aldiniz?

    YanıtlaSil

Her yoruma bir gülümseme :)