29 Kasım 2012 Perşembe

Antalya'dan aldıklarım

BİLGENİN GEMİSİ | 14:51 | | | | | | |

Antalya'ya giderimde elim boş dönermiyim? Dönmem,dönemem. :))
Malzemelerimi aldığım tek bir dükkan var,her zaman uğrarım.Girince nereye bakacağımı şaşırırım,kendimi kaybederim.Yine öyle oldu.Bu uğur böcüklerini görünce dayanamadım aldım.

Bebek şekerleri için çok çeşit var.Şimdilik bunlarla yetiniyorum :)

Hele bunlara bayıldım.Her yerde kullanılabilecek bir malzeme.

En çok beğenilen ürünlerden biriymiş balkabağı arabası.Elimde çeşit olması için birer tane aldım.
Ve anahtarlıklar.İsim yazılı şeylere karşı zafım var.Bardak ,anahtarlık v.s. gördümmü mutlaka alırım.''A şu isimde varmış,bak bu isim de varmış'' derken baya almışız.Kendi ismime bakmamıştım bile (olmadığından emindim) eşim bulmuş,çok sevindirik oldum :))Pazarlık sünnettir diyerek ufak bi pazarlık yaptık tabi :) Güle güle kullanırız inşallah.Malzemelerle yaptığım şekerler vs. bir sonraki postta.Görüşmek üzere.
Sevgilerimle :)

26 yorum:

  1. ayyy görünce çok heyecanlandım :)) nerden aldınız bu malzemeleri tülleri tüyleri banada söyleyin nolurr :)) fiyatları nasıl azıcık bilgilendirin olmaz mı :)

    YanıtlaSil
  2. AYYY bayıldım o suratlara ne kadar güzeller :) uğur böcüklerini bende seviyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Çok ciciler :) bakalım ne güzellikler çıkacak, bol siparişlerin olur inşallah...

    YanıtlaSil
  4. Hepsi çok güzeller gerçekten. 3 çocukla bir de bu kadar emek
    Valla helal olsun
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Yetişmekte zorlanıyorum bazen.Benden 10 tane olmalı :)

      Sil
  5. AYYYYY NE GÜZSEL ŞEYLER ALMIŞSIN ÖYLE
    KİMBİLİR BİZLERE GERİ DÖNÜŞÜMĞÜ NASIL OLACAK
    HAYIRLI AKŞAMLAR

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir kaç parça yaptım bile abla,yayınlıycam,beğenirsiniz inşallah :)

      Sil
  6. ay bunların hepsi çok şeker harikalar

    YanıtlaSil
  7. Hepsi çok şeker... =)
    Uğur böcükleri ve rengarenk kalpciklere bayıldıım =)
    Yalnız anahtarlıkta benim adımı göremedm :P =))))

    YanıtlaSil
  8. Canım kışlahanın ordan mı aldın yoksa başka bir yerden mi merak ettim bana da yaz hepsi çok cici

    YanıtlaSil
  9. görüntüsü yeter bunların mutlu olmaya :) bir yerde kullanmasam masamın üstüne yaysam da yeter..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle.Masamın üstüne cam kavanozlara koydum bende :)

      Sil
  10. merhaba..bende Antalya da böyle bir dükkan ariyorum..nerden aldiniz acaba?:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba.Şarampol caddesinde Erdoğan Boncuktan alıyorum.Muratpaşa camisini arkanıza alıp şarampol caddesine girince sağdan ikinci sokak.

      Sil

Her yoruma bir gülümseme :)