24 Aralık 2012 Pazartesi

Keçeden Taç Yapımı

BİLGENİN GEMİSİ | 23:32 | | | | | | |
 Sonunda kavuştum bloğuma.Bilgisayarımız tamirdeydi bir kaç gündür.Bloğuma o kadar alışmışım ki,zaman geçmedi bir türlü.
Yoğun geçen bir haftasonunun ardından başladık yeni bir haftaya.Bugün yine step yapmaya gittim.Çok yorulmuşum,biraz da baş ağrım var.Bu arada boş durmadım.Bu güzel taçları yaptım.Bakalım beğenicekmisiniz? Sizin favoriniz hangisi? Benim favorim balıklı olan :)) E o kadar gemi kaptanıyız balıklı olanı beğenicem tabi :))
Hadi ben kaçıyorum.İyi geceler diliyorum.
Sevgilerimle :)







5 yorum:

  1. Kelebekli olanı çok beğendim ne kadar hoş olmuşlar :) Emeklerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Pembe üzerinde kelebek olanı kendim için, balıklı olanı küçük kızım için, mor güllü olanı büyük kızım için:)
    çok güzel olmuşlar, belli boş durmamışsınız:)
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Çook hoş olmuşlar ellerinize sağlık.. ♥

    YanıtlaSil

Her yoruma bir gülümseme :)