16 Aralık 2012 Pazar

Bonelerim çok mutlu,onlar mutlu ben mutlu :))

BİLGENİN GEMİSİ | 23:03 | | | | |
Bloğumu ilk açtığım zamanlarda bonelerimi nasıl sakladığımı göstermiştim ama o zaman kutu böyle kaplı değildi.Bu postta hem kutuyu kapladım ,hemde kaplama aşamalrını gösterdim.


Elinizdeki kutunun büyüklüğüne göre yapışkan kağıdı ayarlayıp keselim.Köşelerini rahat kıvırabilmek için resimde gördüğünüz gibi dört köşesinden keselim.


Kağıdın yapışkan kısmının hepsini çıkarmayın.Azar azar çıkarırsanız yapıştırmakta zorlanmazsınız.Önce tek tarafını çıkarın yapıştırın.

Yine köşe kısımlarını rahat yapıştırmak için gördüğünüz kısımdan 1 cm.kadar kesin.





Bütün kenarlarını tamamlayın.Bu kutunun  üst kısmı şeffaf olduğu için görünen kısmını sonradan kesip çıkardım.''Böyle bir kutu bulamam'' diyorsanız,normal kaplamak istediğiniz bir kutunun üst kısmını dilediğiniz kadar kesin.İç tarafından şeffaf asetat yapıştırın.Yaparken çok eğlendim ben.Dilerim işinize yarar.Bu arada GALATASARAY'lı biri olarak takımımı tebrik ediyorum :) :P
Sevgilerimle :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Her yoruma bir gülümseme :)