13 Aralık 2012 Perşembe

Ersağ Yağ Çözücü

BİLGENİN GEMİSİ | 07:59 | | | |
Hepinize hayırlı sabahlar diliyorumm :)
Bugün deneyip çok çok memnun kaldığım bu üründen bahsetmek istedim.Yağ kirlerini silmekten her zaman nefret etmişimdir.Bilinen yağ çözücüler pek işime yaramadı.Elime değdiği yerler kızarıp kaşınırdı.Bu ürün kesinlikle öyle ellerinizi falan yakmaz.Doğal bir ürün olduğu için eldivensiz kullanabilirsiniz.Sadece istediğiniz yere püskürtüp 10 dk. beklemeniz yeterli.Jel kıvamında olduğu için sulandırıp uzun süre kullanabilirsiniz.Etrafınızda satan birileri mutlaka vardır.Üye olup kendinizde satabilirsiniz.Umarım sizde memnun kalırsınız.
Bugün yoğun geçicek benim için.Bugüne dair postlar yarın sizinle :)
Sevgilerimle :)

2 yorum:

  1. merhaba evet ersağın ürünlerini bende kullanıyorum ve satıyorum kendim de kullananlarda çok memnun ellere herhangi bir zarar vermiyor temizliği de güzel :)

    YanıtlaSil

Her yoruma bir gülümseme :)