2 Kasım 2012 Cuma

Mim-Çalışma masamda neler var?

BİLGENİN GEMİSİ | 10:10 | | |
Sevgili Ayser ile Hayata Dair bir süre önce mimlemişti beni.Bu mimle bende mimler dünyasına adım atmış oldum :))  Aslında Ayser beni mimlediği zaman bi çalışma masam bile yoktu.Bu masa çocuklarımın çalışma masasıydı.Uzun zamandır gözüm vardı.Okula giden çocuk sayısı 2 olunca haliyle bu masa onlara dar geldi ve büyük masayı kullanmaya başladılar.Ben de onlardan izin alıp masalarını ellerinden aldım :)) Aslında bu durum onlarında hoşuna gitti.Yanlarında yani aynı odada olmamız onları mutlu etti.Çok yeni bu anlattıklarım,henüz 2 gün oldu masama kavuşalı.

Sık kullandığım malzemeler var sadece masanın üstünde.Kumaşlar ve daha bir sürü malzeme masanın çekmece ve alt raflarına yerleşmiş durumdalar.Malzemelerimin açıkta durmasını sevmiyorum pek.Bir kaç kutu almam lazım.

Keçelerim içinde güzel bir kutu  almam lazım,zira onlar çok değerli benim için :)
Çenem daha fazla düşmeden bende hemen bir kaç blog arkadaşımı mimlemek istiyorum.
Önce beni mimleyen Ayser için buraya TIK TIK
Sonra mimlediğim arkadaşlarım
1-Ben Oğlum ve Hobilerim
2-El İşleri Dünyası
3-Değerlendiriyorum Paylaşıyorum

7 yorum:

  1. çalışma masasına bak harika bayıldım :) ve harika bir mimmiş :) uğur böceğinede bayılırım herşeyini alırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim,uğur böceği kumbara bu arada :))

      Sil
  2. Vesiley oldu bu mim bir çalışma masası edindin bak ne güzel :) O yandaki bölmeler raflar da nekadar faydalı, benim de hayalimde raflı bol bölmeli bir çalışma masası var. Çok güzel işler yaparsın inşallah yeni masanda..

    YanıtlaSil
  3. Gerçekten öyle oldu.Teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  4. çok iyi olmuş, hayırlı olsun yeni masan:)

    YanıtlaSil
  5. Masa süper olmuş gerçekten, malzemelere bakınca da hemen bir şeyler üretesi gelir insanın :) Beni mimlediğin için ayrıca teşekkürler, çok anlamlı bir mimmiş :) Yakında yayınlarım, sevgilerimle :)

    Not: Sarı açma-kapama şeysi olan şeffaf kutudan bende de 3 tane var :) Ne tesadüf :)

    YanıtlaSil

Her yoruma bir gülümseme :)