23 Kasım 2012 Cuma

Antalya yolcusu kalmasın :)

BİLGENİN GEMİSİ | 23:12 | | | |
Son bir haftadır nasıl yoğun bir telefon trafiği yaşadım anlatamam.Yoğunluktan hem bedenen hem ruhen yoruldum.Hem gündüzüm hem akşamlarım dolu dolu geçti.Evimi ,hobilerimle uğraşmayı özler oldum.Vakit bulamıyorum artık.Ayyhh anlatmaktan bile yoruldum :)) Neyse br süreliğine kaçıyorum.Hafta sonu Antalya'dayım.İnşallah hava güzel olur.Arabanın şoförü her zamanki gibi ben olucam.Kullanırken dinleniyorum resmen ya :)) Günlerce kullanabilirim.Dönüşte görüşmek üzere.Hepinize hayırlı geceler diliyorum.
Sevgilerimle :)

6 yorum:

  1. Antalya bugün harika bir havayla sizi karşılayacak :) çok güzel ılık bir hava var:) vaktinizin güzel geçmesi dileğiyle sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Ne güzeldir şimdi oralar..
    İstanbul'un koşuşturmasından bir hafta ayrılıp gitmek isterim oralara.
    Ama yine de İstanbul'un trafiği bile özlenir!
    Tadını çıkarın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Antalya'nın trafiğini de hafife almamak lazım :) İstanbul her zaman benim için 1 numara.Orada yaşamanın keyfini çıkarın :)

      Sil
  3. Sağlıcakla git, sağlıcakla gel Bilge'cim... İyi yolculuklar!

    YanıtlaSil

Her yoruma bir gülümseme :)