29 Eylül 2012 Cumartesi

Neler aldım neler :)

BİLGENİN GEMİSİ | 17:28 | | | | | | | |
Bismillah!
Kumaş,kerdele,boncuk v.s. satan yerlere girdimmi kendimi kaybediyorum.Dünyayla bütün bağlantılarım kesiliyor :)) Öyle zamanlardan birinde aldım bu resimli kurdelaları.Kullanılmak için sıralarını bekliyorlar.

Bu tuzluk takımını netten aldım.Aslında alırken hediye çekilişim için ''hediyelerimden biri bu olsun'' niyetiyle almıştım ama Isparta'ya gidip o güzel hediyeleri alınca bu güzel tuzluklar bana kaldıı :))

Böyle bir kahvaltılık takımını uzun zamandır istiyordum.Geçmiş zamanda her kasenin ayrı kapaklı olanlarından kullandım ama çok pratik gelmedi bana.Tek kapak olması daha iyi.Malum 3 çocuklu bir anne olarak daha az zaman alan,daha pratik şeylere kaçmaya başladım.Çünkü yetişemiyorum artık.Bakalım kullanımı nasıl olucak.Renkli ve resimli olması sebebiylede çocukların ilgisini çeker ve kahvaltılarını güzelce yaparlar diye düşündüm :)


Bu elbiseyi de netten aldım.İsim vermiyorum ama görünce tanıyanlar olucaktır.Aslında çok çok beğendiğim başka desen bi elbise vardı ama bedeni kalmamış (içimde kaldı yaa) Neyse bunuda beğenerek aldım :)


Not defteri deyip geçmeyin.Benim için çok önemli.İstanbul hayranlığımı yakın çevrem ve arkadaşlarım iyi bilir.(artık sizde öğrenin) :)) 10 yıl önce 1 gece kalabildim İstanbulum'da.Gezemedim bile.Bir dahada nasip olmadı gitmek.Bu sebepten olsa gerek İstanbul'a karşı sevgim büyüdükçe büyüyor.İstanbul temalı ürünlere karşı zaafım var.İsminin yazıyo olması almam için yeterli.Daha ne olsun.bugünlük bu kadar canlar.Muhabbetle :)

19 yorum:

  1. hepsini mutlulukla kullanın çok güzeller hepsi ayrı ayrı ama ama :) ilk resim tam benlik :) gerçi pembe arabalıdan var bende bi kaç ay önce almıştım,,bu kadar enli aldığım için kızdım kendime zira kullanım alanı biraz dar bence...siz yapın bende nasipleneyim :)) Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onları Antalya'dan almıştım.Bebekler için altın yastığı ve alt açmada kullanmayı düşünüyorum.Dediğin gibi kullanım alanı dar.Teşekkür ederim :)

      Sil
  2. hepsi birbirinden güzel..inşallah mutlu anlarına eşlik eder her biri... sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah,çok güzel bi yorum bu ''mutlu anlarına eşlik eder'' :))

      Sil
  3. Çok şekerler..
    ben bişey sormak istiyorum..bu uğurböcekli kahvaltılığı nerden aldınız?Bayıldım ona..

    YanıtlaSil
  4. kurdeleler bi harikaaa, hepiciii hayırlı olsunn :)

    YanıtlaSil
  5. Herşey harika... Eğer sakıncası yoksa elbiseni nereden aldığını yazar mısın?

    YanıtlaSil
  6. ayy bunlar harikalar :) izmir de kolay koaly bulamıyorum öyle kurdeleleri :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy İzmir'de neler neler bulunur yaa araştır bence.Büyük şehirlerde yaşayanlar bu yönden çok şanslı :)

      Sil
  7. Ne kadar cici şeyler almışsınız... her biri ayrı güzel... hayırlı ve mutlu zamanlarda kullanın... :)

    YanıtlaSil
  8. güle güle kullanman dileğiyle hepsi çok güzel ayrıca çok zevklisin sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
  9. hepsi birbirinden güzel güle güle kullan :)
    bu arada bende bloguma beklerim gelisen çok çok sevinirim :)
    http://eda1907ozer.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  10. Hepside cok güzel güle güle kullan canim, blogundan cikamiyorum bu arada :)

    YanıtlaSil
  11. :)) Evet çıkamadığını farkettim ,çok sevindim.Sen hep burda kalll :))

    YanıtlaSil

Her yoruma bir gülümseme :)