3 Eylül 2012 Pazartesi

Küçük hanımefendilerin bebişlerine nevresim takımı :) El Emeğim-14

BİLGENİN GEMİSİ | 21:40 | | | | | | | | |

Kaç günlerdir dikiş makinamın başına oturamıyordum.Kafamda bir sürü güzel fikirler var ama zaman yetmiyo.Fırsat bu fırsat dedim biraz zaman bulup bu nevresim takımını diktim bugün.

3 parçadan oluşuyor takımımız.
1-Alt minderi (içine 2 kat elyaf kullandım)
2-Yastık (içi elyafla dolduruldu)
3-Pikesi
Dikerken çok özendim.Dikiş atmaması için her yerine sülfile yaptım.İnşallah beğenirsiniz.Yorumlarınız benim için değerli.Sipariş alırım.Sevgiler efenim :)




5 yorum:

  1. Çok sevimli,tertemiz bir dikiş renk ve desende çok güzel ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  2. canım bu çok şık olmuş ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  3. enem ne ciciymiş hem çocuk yaptıracaksınız bana hem de kız olsun diye dua ettireceksiniz vala :)) içimden geçen de o da neyse fazla dillendirmeyeyeim :)) ellerinize sağlık vala bayıldım! ban da beklerim
    http://www.cati-kati.net/

    YanıtlaSil

Her yoruma bir gülümseme :)