22 Ağustos 2012 Çarşamba

Seccade hurcu

BİLGENİN GEMİSİ | 23:28 | | | | | | | |
Ramazan ayının bitmesiyle birlikte dikiş makinemle daha sık görüşmeye başladık :) Az laf çok iş bundan sonra (ki zaten çok konuşmayı seven biri değilim) Dün ortalama 2,5 saatlik bir çalışmadan sonra ortaya bu çıktı.Üzerini boncukla işlediğim kapitoneyi gipürlerle süsledikten sonra seccade hurcumuz hazır hale geldi.Bunun yanına ek olarak Namaz örtüsü hurcu ve tesbihlikte yapıyorum.




Gördüğünüz  hurçlar da çeyizimden.Halen kullanıyorum.Dileyenlerden sipariş alırım.Umarım beğenirsiniz :) Bilge'den sevgilerle...


9 yorum:

  1. çok güzel olmuş bunlar güle güle kullan canım ..çeyizinden olan parçaları daha bir beğendim...

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuş ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba çok güzel olmuş çokta kullanışlı ellerinize sağlık.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. eline sağlık canım bol müşteriler inşallah.bu arada yeni havlular ekledim bir bak istersen

    YanıtlaSil
  5. Çok teşekkür ederim,bakıyorum hemen :)

    YanıtlaSil
  6. böyle güzel bir hurç içinede aynı renklerde kolluklar ayaklıklar şallar boneler etekler.. var mı böyle güzel bir seremoni ne hoş .. ellerine sağlık güle güle kullan inş

    YanıtlaSil

Her yoruma bir gülümseme :)