14 Ağustos 2012 Salı

Yeni blog açanlar için :)

BİLGENİN GEMİSİ | 00:04 | | | | | | | |
Bu akşam eşim elinde bu dergiyle çıktı geldi.Kapağa çok dikkat etmedim.Eşime sordum''neden getirdin bunu,napıcaksın'' diye (normalde yapmadığı bişey olduğu için şaşırdım :) )
-Senin için getirdim  blog açanlar için yazı var,dedi.Bu kadar olur yaa, iyi olucak hastanın doktor ayağına gelirmiş :))
Aldım okudum hemen.Blogta paylaşmam gerektiğini düşündüm.Yeni açanlar fikir edinebilirler.Ki benim çook ihtiyacım var.Bloğumda o kadar eksik varki hala çözemedim.Ama umutluyum inşallah başarıcam :)) Bu arada Vodafone'unda reklamını yaptık,bilemiyorum yani görsünler beni :)))
Hepinize iyi geceler diliyorum canlarım,Kadir gecenizide şimdiden kutlarım.Dualarınızda bizede yer verin,hoşçakalın :)






9 yorum:

  1. çok faydalı bir paylaşım olmuş teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  2. Çok yararlı oldu benim için,teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  3. Daha fazla bilgi ve eklentiler için bloghocam@blogspot.comu takip edebilirsiniz.Birebir sorularıda cevaplıyor :)

    YanıtlaSil
  4. Hayırlı olsun blogunuz, benim blogum da yeni beklerim her zaman, Hayırlı Kandiller, Sevgiler...
    http://degerlendiriyorum.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. Teşekkür ederim,sizinde hayırlı olsun inşallah :)

    YanıtlaSil
  6. çok iyiniyetli bir paylaşım teşekkürler

    YanıtlaSil
  7. Bende az evvel açtım blogumu :) pek bi bilgim yoktu. Çok iyi oldu benim için teşekkürler :)

    Bu arada blogum :)
    iiiremstyle.blogspot.com

    YanıtlaSil

Her yoruma bir gülümseme :)