21 Ekim 2012 Pazar

Yeni şablonum nasıl? :))

BİLGENİN GEMİSİ | 20:46 | | | |
Değmesin yağlı boya ile bir haftadır mailleşiyorduk.Şöyle şablon istiyorum,şurası şöyle, burası böyle derken sabırla dinledi beni sağolsun.Kafamda şablona dair neler neler düşündüm.Beklentilerim çok fazlaydı.Ne yapsa beğenemem artık diye düşünmüştüm.Heyecanla beklememin sonunda ilk gördüğüm an çok heycanlandım.Yüzüm düşmedi,aksine ağzım kulaklarımdaydı :)) Demekki beklentilerimi karşıladı sevgili Değmesin yağlı boya.Çok çok teşekkür ederim,Allah razı olsun.Beğenenler,header,şablon yaptırmak isteyenler Değmesin yağlı boya için buraya tık tık :)

4 yorum:

  1. Çok tatlı olmuş,çok beğendim:)

    YanıtlaSil
  2. değmesin yağlı boya yine yapmış diyorum:) çok hoş çok iç acıcı ve ferah olmuş:))

    YanıtlaSil
  3. ÇOK GÜZEL OLMUŞ GHERÇEKDEN :) ÇOK BEĞENDİM BENDE

    YanıtlaSil
  4. Değmesin yağlı Boya'ya ben de bir blog tasarımı yaptırıcam bu gidilşle, çok güzel örneklerini görüyorum yaptığı işleri, bu da onlardan biri olmuş. Güle güle kullan canım.
    Bende bir mim'in var bu arada...
    Sevgiler...

    YanıtlaSil

Her yoruma bir gülümseme :)